VW Golf 7 GTI 2.0TSI Performance – #Etuners Stage2
Η έκδοση Performance του Golf 7 GTI ζυγίζει μόλις 1360 κιλά, κάτι που σε συνδυασμό με τους 230+ ίππους που έχει στην εργοστασιακή του μορφή, το κάνουν ένα πολύ αξιόλογο -αν και εργοστασιακό- GTi. Αν προσθέσουμε ένα πολύ καλό κιτ εισαγωγής κρύου αέρα που περιλαμβάνει και το turbo elbow, μαζί με αναβαθμισμένο τελικό εξάτμισης και βενζίνη 98+ οκτανίων η ισχύς φτάνει τους 256 ίππους με το εργοστασιακό πρόγραμμα. Τόσο μετρήθηκε το αυτοκίνητο της δοκιμής μας, το οποίο ήταν ελληνικό με έναν μόνο ιδιοκτήτη και σε πολύ καλή κατάσταση.
Μας το εμπιστεύθηκε για να το βελτιώσουμε, εξελίσσοντας το λογισμικό #Etuners Stage2 για τον κινητήρα. Το κιβώτιο ήταν μηχανικό κι έτσι δεν χρειάστηκε αναπρογραμματισμό, όπως συνήθως γίνεται για την αναπροσαρμογή των περιοριστών που έχουν τα κιβώτια DSG. Τελικό αποτέλεσμα ήταν η ισχύς να φτάσει τους 322 ίππους με 477Nm ροπής. Η αύξηση ροπής είναι 9 κιλά πάνω από το εργοστασιακόΌταν το GTI φτάνει σε αυτά τα επίπεδα επιτάχυνσης είναι εντυπωσιακό στο δρόμο γιατί γίνεται γρηγορότερο από ένα αντίστοιχο 7R, 7 GTI Clubsport, Seat Leon Cupra 5F ή και το Audi S3 8V σε εργοστασιακή μορφή.
Upgrade Specifications
- 98Ron fuel
- Cold air intake kit
- Catback exhaust
- Stock downpipe
- #etuners stage2 ecu remap
Performance results
- Maximum engine power: 322hp (measured stock with upgraded parts at 256hp), gains 66hp
- Maximum engine torque: 477Nm (measured stock with upgraded parts at 385Nm), gains 92Nm
#vwgolf #vwgolfgti #vwgolf7gti #vwclub #vwvortex #vwfans #vdub