Peugeot 207 RC 1.6THP175 – Stage4 Garrett GBC22-350 + water-methanol

Μια πολύ νοικοκυρεμένη αναβάθμιση σε Garrett GBC350. Γιατί οι υβριδικές τουρμπίνες που βασίζονται στην εργοστασιακή είναι πολύ καλές και αξιόπιστες μέχρι τους 300λίγους ίππους. Από εκεί και πάνω χρειάζεται μια full frame τουρμπίνα που να είναι σχεδιασμένη ακριβώς για τα άλογα της. Με το κατάλληλο αναβαθμισμένο μοτέρ για να την αντέξει.

Εξελίξαμε το πρόγραμμα #etuners Stage4 που υποστηρίζει όλες τις επι μέρους μηχανολογικές βελτιώσεις, για καθένα από τα τρία προγράμματα λειτουργίας ξεχωριστά:
1.Στη μικρή πίεση το αυτοκίνητο μπορεί να κινείται καθημερινά με 277 ίππους ακόμα και με βενζίνη 95 οκτανίων.
2. Στη μεσαία πίεση η ισχύς φτάνει τους 333 ίππους, αλλά απαιτεί καύσιμο τουλάχιστον 98 οκτανίων.
3. Στην μεγάλη πίεση το κιτ ψεκασμού νερού/μεθανόλης ενεργοποιείται και προσθέτει την αντικροτική βελτίωση στο καύσιμο πρατηρίου ανεβάζοντας τα οκτάνια και βελτιώνοντας την ψύξη του μοτέρ, ώστε να μπορεί να αντέξει και να αποδώσει δύναμη χωρίς πυράκια. Αποδίδει 398 ίππους με μπόλικη ροπή.

Ευχαριστούμε πολύ τον ιδιοκτήτη που μας εμπιστεύθηκε και την Pavlidis Competition για την μηχανολογική προετοιμασία του project.

Upgrade specifications

  • 98RON + water/methanol injection
  • Garrett GBC22-350 turbo kit
  • Upgraded pistons and connecting rods
  • Upgraded injectors

  • Upgraded intercooler
  • Upgraded boost pipes
  • Upgraded blowoff valve
  • Upgraded exhaust
  • Electronic boost controller
  • Upgraded camshafts

Performance results on high boost and wmi activated

  • Maximum engine power: 398hp
  • Maximum engine torque: 538Nm

#peugeot207 #peugeot207rc #peugeot207gti #garrettgbc