Peugeot 3008 2.0Hdi180 EAT8 MY2020 – Stage1
Ο καιρός πέρναγε ήσυχα στη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου από τότε που η Γερμανία τάραξε τα νερά της αυτοκίνησης με τα κιβώτια DSG, τεχνολογίας διπλού συμπλέκτη. Το χτύπημα ήταν στρατηγικό, σχεδιαζόταν από τη δεκαετία του 90 και έπεσε σαν κεραυνός με την παρουσίαση του DSG6 DQ250 στο VW Golf 5 Gti και αργότερα του DSG7 DQ200. Ξαφνικά όλα τα υπόλοιπα του πλανήτη ήταν πολύ αργά, ευαίσθητα και αναποτελεσματικά.
Πέρασαν χρόνια. Ο καλύτερος κατασκευαστής κιβωτίων του πλανήτη έπρεπε να απαντήσει στην πρόκληση. Τα πράγματα έδειχναν να μην εξελίσσονται καθόλου, τουλάχιστον για όσους προσπαθούσαν να καταλάβουν τι συμβαίνει από την έξω μεριά. Είχε σώσει τους Γάλλους ήδη μια φορά με τα κιβώτια 6 ταχυτήτων αντί για τα αναθεματισμένα γαλλικά 5ταχυτα MA και BE από τον καιρό του Νώε με τη μόνιμη ασάφεια στη θέση ταχυτήτων και την εποχιακή γραναζόσουπα για όποιον ήθελε να κάνει γρήγορες αλλαγές.
Αθόρυβα χτύπησε ξανά μέσω της Peugeot/Citroen στην καρδιά της Ευρώπης με το EAT6 και αμέσως μετά το EAT8 με τα τυπικά ιαπωνικά χαρακτηριστικά που θα περίμενε κανείς. Η Aisin έκανε τεράστια προσπάθεια στο σχεδιασμό των κιβωτιων ΕΑΤ6 και ΕΑΤ8. Εσπρωξε όσο περισσότερο γίνεται την τεχνολογία του torque converter ωστε να ομοιάζει τη λειτουργία DSG και πακέταρε μαζί το υπόλοιπο κιβώτιο τόσο πολύ, ώστε να χωρέσει 8 ταχύτητες, να μπορεί να ανταγωνιστεί τη τεχνολογία σε ταχύτητα αλλαγών, απόκριση και το κυριότερο – αξιοπιστία. Τόσο πολύ που και το VAG group -βασικός ανταγωνιστής- το υιοθέτησε αντί για το καταστροφικό DSG7 DQ200. Βλέποντας τα αποτελέσματα, όλος ο υπόλοιπος πλανήτης επίσης αγοράζει το αυτόματο κιβώτιο της Aisin 8 ταχυτήτων σε εγκάρσια διάταξη. Είναι ένα αλεξίσφαιρο και απροβλημάτιστο σετ μετάδοσης με εξαιρετική αντοχή στην κακοπέραση. EAT8 λέγεται στον κόσμο της Stellantis. Το πραγματικό του όνομα είναι Aisin AW F8FXX. Ψάξτε το!
Ο κινητήρας 2.0Hdi με 180 ίππους σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο EAT8 είναι ο απόλυτος συνδυασμός για την ευχάριστη, γρήγορη κι απροβλημάτιστη μετακίνηση με το Peugeot 3008, το Peugeot 308, το DS7 και το Citroen C5 Aircross. Έχει αύθονη ροπή, μεγάλο φάσμα απόδοσης και τόσες πολλές ταχύτητες που δεν πρόκειται ποτέ να ξεμείνεις από δύναμη. Επειδή το πακέτο αυτό μας αρέσει πάνω στο 3008 πάρα μα πάρα μα πάρα πολύ, ειδικά στην έκδοση GT-line, εξελίξαμε τον αναπρογραμματισμό #Etuners Stage1. Η ισχύς ανέβηκε από τους 178 ίππους στους 222 μόνο με το πρόγραμμα, κρατώντας όλα τα υπόλοιπα περιφερειακά εργοστασιακά.
Ευχαριστούμε πολύ την ομάδα εξέλιξης που μας εμπιστεύθηκε το αυτοκίνητο!
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την αναβάθμιση, μπορείτε να έρθετε σε επικοινωνία μαζί μας.
Upgrade specifications
- Stock hardware
-
#Etuners Stage1 ECU remap, compatible with Aisin EAT8 gearbox
Performance results
-
Maximum engine power: 222hp (measured stock 178hp), gains 44hp