The Renault Clio IV 1.5 Dci 75hp is a version primarily aimed at corporate fleets and rental agencies. Combining both low initial and running cost, together with very good space for its size, it is no wonder it has been a very popular selection in its category.
For all its advantages, there is only one major thing lacking from this little car: Power. The lack of power is so profound that no matter how patient the driver is, the ability to overtake in public roads is limited to stationary objects. Going uphill with the car fully loaded is just a pain, it makes it almost dangerous to drive.
Thankfully, the 1.5 DCI engine block is common between Renault, Nissan, Mercedes and Dacia. The 75hp version is the least powerful but it is exactly the same as the 90hp version. Both can be upgraded via software to produce 120+hp, with an #Etuners Stage1 ECU remap.
Performance results
- Maximum engine power: 125hp (measured stock 74hp), gains 51hp
- Maximum engine torque: 315Nm (measured stock 228Nm), gains 83 Nm
Original article in Greek
Το Renault Clio IV 1.5dci με 75 ίππους είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση στην κατηγορία των μικρομεσαίων αυτοκίνητων, όπου ανταγωνίζεται το VW Polo, Skoda Fabia, Peugeot 208, Citroen C3 και μερικές αηδίες με ρόδες της Toyota που δε μπαίνουμε καν στον κόπο να σχολιάσουμε.
Η δημιουργία αυτή της Renault είχε μοναδικό σκοπό να κυκλοφορήσει τον πολύ επιτυχημένο κινητήρα diesel 1.5dci σε μεγάλους αριθμούς, με εταιρικούς στόλους.
Ο ίδιος ακριβώς κινητήρας υπάρχει με 90 ίππους αλλά και σε μεγαλύτερες εκδόσεις για τη Mercedes/Nissan/Dacia με 109 και 110/115.
Κερδίζοντας από τη χαμηλή τιμή, ισχύ, κατανάλωση και τις χαμηλές εκπομπές ρύπων είναι πολύ οικονομικό συνολικά για τον ιδιοκτήτη. Το πλαίσιο του είναι πολύ καλό, το μέγεθός της καμπίνας του είναι πολύ καλό για την κατηγορία του, η τιμή του νέο ή μεταχειρισμένο είναι πολύ καλή.
Το τεράστιο μεινονέκτημα που έχει είναι ότι με 75 ίππους, οριακά οδηγείται σωστά στο δρόμο. Να προσπεράσεις δε μπορείς. Να χρησιμοποιήσεις τη ροπή του για να στρίψεις δε μπορείς. Να ανέβεις στο Λυκαβηττό ή να πας στην Αράχωβα φορτωμένος με 5 άτομα δίχως να μετανοιώσεις την ώρα και τη στιγμή, πάλι δε μπορείς.
Ευτυχώς η κατάσταση βελτιώνεται πολύ με τον αναπρογραμματισμό #Etuners 1ου σταδίου που εξελίξαμε. Όπως και με το αδερφάκι του που έχει τους 90 ίππους, από τους 75 ίππους η ισχύς ανεβαίνει στους 125, με τεράστιο κέρδος στις μεσαίες και υψηλές στροφές όπου το εργοστασιακό πρόγραμμα περιορίζει την ισχύ σημαντικά.
Στο δρόμο, η διαφορά δεν είναι απλώς αισθητή: Είναι η ημέρα με τη νύχτα!
Ευχαριστούμε πολύ τον ιδιοκτήτη για την εμπιστοσύνη του!